szinamond

2004/04/20
Jól átvertem mindenkiiit - ne nem mintha olyan sok embert felizgatott volna a látszólagos tetoválásom. Elárulom: mű. Airbrush tattoo, vagyis festéket fújnak a bőrre, ami olyan 5 napig marad fenn, ha nem fürdesz. (Szar poén, bocs.)

Ma három hete nem ettem húst. Nem mondom, hogy hipp hopp vegetariánus lettem, de nem is kívánom. Elég undorító, tele van mindenféle génnel meg manipulával, nem köll. Csak attól vagyok kiakadva, hogy a hasam háromszorosára van puffadva a megbigyózott zöldségektől is. Basszus. A fejem mérete minnyá követi.

Ja, a szex tanárom megkérdezte, nem akarok-e vele előadást tartani. Mielőtt léhasággal lennék gyanúsítva: az internet adta lehetőségekről lesz szó, iskolai projekt-szinten. Lusta vagyok és fáradt, nem magyarázkodom. Igent mondtam, úgyhogy készülnöm kellene kicsit. Míg a résztvevők kajálnak (a sorozat címe Bites and Bytes, naná, hogy lesz mamma), mi majd okoskodunk. Én kevésbé. De legalább referenciának jó. Na, nem. Nem hagyhatom így, szex azt jelenti, Worldly Sex - olyan kulturális antropológia szerű.

Ezerrel sütött ma a nap, gyönyörű idő volt, a marhák viszont ezereggyel fűtenek a szobámban, kihalok. Jaj, átmegyek Denhez.

Juhúú, Barka megkapta a vízumot, jön látogatóba. Reszkess New England, két parti-szomjas magyar nőszemély támad hamarost.


szinamondta 4/20/2004 06:31:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?