szinamond

2004/04/04
Mielőtt még belemennék a szociális témákba: igen, Nefritke! Juhúú, már ezer éve gondolkozom azon, hogy kéne otthon csinálni valami open mic-ot. Ex-Nefrit meg megkérdezte, nem hozunk-e össze valamit, ha hazamegyek. Olyan jó lenne, spoken wordöt írni és felolvasni és megnézni, kit érdekel még, hogy részt vegyen. Itt szinte minden kávézóban van open mic, amin lehet énekelni, olvasni, vagy bármit, amihez az embernek kedve van. Tegnap Khaiim megköszönte azt a
hosszú beszélgetést, amit legutóbb a kocsiban folytattunk. Azt mondta, egy dalt inspirált a készülő lemezére - ez tök jól esett.

Az MC battle nem volt rossz, teszek majd fel képeket róla. Segítettem a srácoknak, csapoltam üdítőt meg osztottam kaját. Ma meg csupa jótékony voltam - a Hunger Cleanupon a FoodShare-nél válogattam krumplit, 2500 fontot csomagoltunk be szegény családoknak. És 72 dollárt gyűjtöttem, amit szervezeteknek adunk - összesen több, mint 3000 gyűlt össze ma a Trinity-n. A krumplizáson volt két fiatal fiú, akik önkéntes munkaként csinálták. Vagyis pont, hogy nem: az egyiküknek az anyja kénytelen csinálni, a másik meg maga választotta a fogház helyett. Irtó érdekes volt velük beszélgetni, annyira más szociokulturális és egyéb háttér, mégis volt közös témánk és vitatkoztunk is - a végén az egyikük azt mondta, we're bonding. Imádok kommunikálni.


szinamondta 4/04/2004 12:30:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?