szinamond

2004/05/04
Az új kedvencem a
Roots. Tegnap New Havenben a legeslegjobb koncerten voltunk, a Toad'sban. Komolyan, úgy sikoltoztam, hogy húha, és táncoltam is veszettül, miközben azt gondoltam, ezt még apukám is élveznő. Mert a színpadon ott volt (persze nem ?l?ben), Jimmy Hendrix és a Sugarhill Gang ?s John Coltrane és még Talib Kweli meg a Salt n' Pepa is. Komolyan, ennyi zsáner keveredését még nem láttam, ennyire lelkesen ?s sz?vb?l j?tszva. Az egyik git?ros szinte elengedte a gitárt néha, a feje fölé tartva játszott, máskor meg az el?ttem ?ll? l?nynak, szenved?lyesen. ?s volt egy n?i MC is, akit k?lé?n d?jaztam, ?s fel kellett mutatni a nagy 'L'-et (mutat?- ?s nagyujj du?ja), mikor a lepukkant szeg?nyekr?l, boys in the hood, ?nekelt. Keep living.

K?l?n j? volt, hogy ut?na m?g dum?lgattak a k?z?ns?ggel, mindenki gratul?lt nekik, t?k bar?ts?gosak voltak. Ingyen CD-ket is osztogattak, meg kaptam autogramot Martin Luthert?l, akinek isteni a hangja (blues ?s kis r n b is befigyelt), ?s majdnem olyan szexi, mint Mos Def.

Azt?n majdnem beugrottunk Nikkihez, de azt hittem, nincs otthon. K?s?n hallgattam le az ?zenet?t, amiben mondta, menj?nk nyugodtan, ?s hi?nyzom neki. Juj, olyan cuki. R?g l?ttam m?r.

Holnap van az utols? novell?m hat?rideje, megyek nyomtatni. Cs?kolom.


szinamondta 5/04/2004 06:07:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?