szinamond

2004/05/03
Juj, milyen hétvége volt. Nagy érzelemviharok tegnap - hülység, nem is viharok, csak egyszerűen érzelmek folyama.
Már tulképp Den egész családját ismerem. Tegnap a nagynénjével találkoztam, aki szintén tök jó fej. Ő, Cynthia (a NY-i nővér), Den, Eri (barátnő japánból) és én elmentünk organikusat kajálni. Kellemes volt, azt meg már kezdem megszokni, hogy úgy hallgatnak, mintha kiállítási portéka lennék, akinek minden szavára figyelni kell.

Utána elvittem Erit moziba, megnéztük a Girl with a Pearl Earringet, nagyon szép volt. Már ezen elkezdtem bőgni. Ó jaj, szerelem, ó jaj, művészet. Aztán kifelé menet kicsit kiakadtam Bekiéken, mert egy hete meghívtak szóban egy titkos összejövetelre. Kelli szervezte, de nem mondott senkinek semmit, csak, hogy ünneplőbe kell öltözni. Viszont nem küldött meghívót nekem, asszem elfelejtette. Mondtam, én úgy nem megyek, ha nem hívtak meg. De mire hazaértem, ott vért a telefonod és emailes meghívó, duzzogásnak vége. Hipp hopp fekete újruhába öltözés, aztán indulás a találkozási helyre.

jaj, de vicces volt Magee-t ingben és nyakkendőben látni, és mndenki olyan csini volt. Végül Kellli is megjelent, abszolút dominaként: gyönyörű, bokáig érő ruhában, vörös haja lobogott a szélben, és nem szólt egy szót sem, csak intett, hogy kövessük. Végigvezetett minket körbe-körbe a kampuszon, néha megálltunk, és vártunk. Csomóan megkérdezték, mi ez a nagymenet, mi meg, hát fogalmunk sincs. Télleg nem tudtuk.

Végül visszaértünk az egyik dormhoz, nagy nehezen beengedett minket Kelli a közös helyiségbe. Gyönyörű volt! Apró teamécsesek vezettek az asztalig, amin virágváza, szép abrosz, igazi szép evőeszköz állt, és jött a kaja! Le sem írom, csodálatos volt. A desszertről a kép hamarosan jön.

Olyat játszottunk közben, hogy mindenki mond egy pozitív dolgot minden második emberről. Már a kör közepén könnyeztem, Dilian, a bolgár fiú annyira meghatóakat mondott Kelről, akibe szerintem halálosan szerelmes, és viszont. De ő is hazamegy... És a drága Magee! "I always had a lota fun with e., and I think she's the ideal international student. And when I'm abroad I wanna be like her." Ez mekkora elismerés! Hogy olyan akar lenni, mint én. És Narin is mondta, hogy hiányozni fogok neki. És én meg remegve mekegtem el, hogy ők tették boldoggá ezt a félévet.

Este meg kimondtam. Dennek. Nem érdekelt, hogy hátha elcseszem. Mert kellett.
- I wanna say something. I love you.
Rámnézett, és meglepődött és mosolygott és várt és azt mondta,
- I love you too. And I'm so happy to say it.
De mindehhez az kellett, hogy előtte átölelljen és azt mondja,
- When I'm done with my studies, I wanna spend every waking moment with you.

Every waking moment. Bocs ez egotripért.
(Egy dolog nyugtalanít. Nikk nem ír és nem hív vissza.)


szinamondta 5/03/2004 01:54:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?