szinamond

2004/05/10
Kábé elkezd?dött az érzelemtrip, de elég súlyosan. Már csak a végz?sök vannak a kampuszon, meg egy-két nemzetközi diák, meg azok, akik dolgoznak nyáron. Még szerencse, hogy a barátaim közül néhányan is maradnak. És Den. Drága.

Pénteken délután elmentünk egy olasz étterembe páran, nagyon kellemes volt. Utána Dennél volt buli, csomó alsóssal, akiket nem is ismerünk nagyon. Végülis nem volt rossz, de hamar vége lett. Szombaton rossz lábbal kelt fel, úgyhogy morcoskodott is velem, amit éjjel azzal tet?zött be, hogy el?adta a féltékenyet Dave bulijában. Teljesen megértem végülis, mert csomó emberrel táncoltam, ami természetes és mindig így szokott lenni, csak most valahogy az agyára ment. Én már hamarabb kiakadtam volna, ha ? mással táncol. Olyanokat mondott, hogy én itt bárkit megkaphatnék, és egész éjjel neki kellett utánam mászkálnia (ami nem teljesen igaz), és nem érzi magát különlegesnek.

Pedig igenis, hogy az. Kezdek fülig beleesni. Vagyis, ez nem is jó szó - mert ez annál sokkal er?sebb érzés, mint a beleesés. Magam is meglep?dök azon, hogy simán el tudnám képzelni vele nagyon hosszú távon. Mondom, hosszú távon. Ezt mondjuk kissé megnehezíti az, hogy július végén Japánba megy egy évre, én meg augusztus végén haza Magyarországra.

Ma megmutattam neki
ezt a verset, sok bátorság kellett hozzá, korábban még nem olvasott semmit, amit én írtam. Azt mondta, hogy gyönyör?. Mire rákérdeztem, hogy csak úgy mondja-e. De nem. Mikor odabújtam hozzá, elkezdtek folyni a könnyeim. F?leg a mai, gyönyör? napnak a fényében.

- D., you are beautiful.
- E., I'm in love with you.

És azt mondta, hiányozni fogok neki. Nekem is, tudom. Például, ahogy este bejön a szobába, és azt mondja, "there's a manó in my bed! oh, manó!". Ma eszembe jutott, mennyire rossz lenne, ha el?jönne az a "sinking feeling" - kiskoromban akkor éreztem ezt, mikor mindenki egyszerre távozott a vendégségb?l. Olyan egyedülhagyott érzés, hirtelen megüresedés. Hogy fogom ezt kezelni azután, hogy itt minden nap találkoztunk?

Viszont: megkaptam a gyakorlati helyet, úgyhogy nyár végéig Cape Codon leszek. Közel (viszonylag) hozzá. Koboldom.


szinamondta 5/10/2004 07:38:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?