szinamond

2004/05/11
Ma azt csináltam, hogy megrendeltem a
Scratch dvd-t. Pedig nem akartam. Utánanézegettem, hogy hol mennyibe kerül, aztán a zamazon elcseszett "buy with one click" funkciójával jól bevásároltam. Milyen idegesítö, hogy mivel be voltam már egyszer jelentkezve hetekkel ezelött, megjegyezte minden információmat, a bankkártyaszámommal együtt. És anélkül, hogy felajánlotta volna, hogy átnézzem, le is vonta egyböl a pénzt. Utána próbáltam törölni a rendelést, de vagy én vagyok nagyon béna, vagy ök trükkösek felettébb, mert persze nem sikerült. Írtam is nekik, de nem válaszoltak. Na mindegy. Jó kis videó, most már meg is lesz.

Amúgy meg furcsán vagyok, kész. Ma Albinnal sétálgattunk a temetöben (amire mellesleg az ablaka néz), tök szép a kilátás onnan a városra - télleg városnak néz ki onnan Hartford. Mert csak a 3-4 magas épület teteje látszik, lemenö napfényben egész kellemes. Aztán gondoltuk, bátorkodunk egyet, és lebaktattunk két utcán, ami abszolút gettó. Mikor átsétáltunk két csávó között, akik szabadidejüket a korlátnak/kocsinak dölve töltik, kicsit benne volt a zabszem a seggemben. De kedves arcot próbáltam vágni.

Szomorú volt látni, ahogy csomó helyi gyerek csak az utcán visong, nincs igazán lehetöségük egyéb elfoglaltságokban részt venni. Pont ez az, ami tök veszélyes. Hogy ha nincsenek elfoglalva, hamar elkanászkodnak. Súlyosan.

Denéket ma egy kaszinóba vitték, ezen a héten ilyesmiket szerveztek a végzösöknek jó pénzért. De jöjjön már haza.


szinamondta 5/11/2004 06:03:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?