szinamond

2004/06/16
Azon gondolkozom, mennyire fasza erzes is szerelmesnek lenni es viszontszeretve lenni. Annak ellenere, hogy neha ez oda vezet, hogy az emberre hullamokban rajon a vinnyogos-huppogos siras, amikor a koboldja nincs ott. Tegnap pedig nagyon is elojott ez, miutan Den hazament Bostonba. Es itthagyott engem Provincetownban - ami mellesleg eleg helyes, az ocean partjan - egyes egyedul. A tobbi gyakornok meg nem erkezett meg, ugyhogy az ejjelt maganyosan toltottem. Nem is az volt a baj, hanem, hogy a draga is olyan szomoru fejjel ment haza; ma elbringaztunk a tobbiekkel amellett a hely mellett, ahol tegnap uldogeltunk Dennell. Az olembe hajtotta a fejet, es amig a hajat csavargattam, elaludt. Imad szunyokalni, szuksege van a delutani tiz percere. Mondjuk a jobb labamat erosen szurkaltak tuvel utana, ugy zsibbadt, hogy siman lehetett volna utni es nem ereztem volna, de olyan bekes volt csak nezni.

A szombat meg tok izgi volt, vezettem vitorlashajot. Freemanek nagy hajos csalad, szoval kimentunk az oceanra, es a kezembe adtak a kormanyt. Az elejen kicsit befostam, mert eleg nagyokat fordult a hajo, anelkul, hogy elotte ramkiabalt volna. Jo kis edzes volt a karizmaimnak. Aszontak, "you're an original, we're really proud of you". Hat, igyekszem bevagodni. Meglehetosen unalmas lehetek - allandoan csak ez a Den-tema. De ha egyszer annyira edes - tegnap felmentunk a provincetowni toronyba, ahonnan ralatni az egesz kornyekre. Az ido eleg szar volt, esett meg a szel is fujt, de a legcukibb az volt, mikor eszrevettem, hogy valamin nagyon dolgozik. A falon a torony legtetetejen volt par firka, ahogy az emberek megprobaljak megorokiteni magukat. Hat o ott all a fal elott, es jo magasra karcol valamit a falba a kulcsaval. Az volt, hogy D.F. + E.F. Es utana rajzoltunk kore egy szivet, de mivel en apro vagyok, elrontottam es o megszidott. Nemam. Imam. Dom.


szinamondta 6/16/2004 03:39:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?