szinamond

2004/06/13
Béna vagyok salsában. Tegnap Sil és Franceska barátaival elmentünk egy helyre, ahol él? zenekar pengette a talpalávalót. De meg kellett állapítanom, mennyire siralmas a tánckultúránk. Hiányolom a páros táncokat, mert csak úgy ment jól, ha nem fogták a kezemet. Szégyen. Mivel Koboldom nem volt ott, kénytelen voltam felkér?kkel ropni, némelyik sörszaga elnyomta a latintánc tudását. Úgyhogy nem bántam annyira, mikor hazamentünk. És egy ágyban aludtam Sillel és kábé egy órán keresztül duruzsoltunk arról, hogy hogyan is lesz tovább. Fura lesz, hogy nemsokára megint Padovában, minima nyolc órányira tölem.

Holnap pedig Cape Cod, izgatott vagyok. Kicsit benne van a zabszem a popómban, hogy most akkor mi lesz, nem laktam még együtt amerikaiakkal. Kihívás, gondolom - arról szót ejteni tilos, hogy Den hiánya hogyan csapódik majd le.


szinamondta 6/13/2004 01:05:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?