szinamond

2004/06/25
A dolgozo no elfaradt. Asszem mingya be is bujok az agyba. Jaj, eleg suru nap volt, de jo ez igy. A muzeumban dolgoztam negy orat, de mivel istenien sutott a nap es ezert senki nem jott be az ajton, kimentem a muzeumkertbe tenni-venni. A gereblyezes es gazolas utan arra vetemedtem, hogy megtisztitsam a szobrokat. Igen, kefevel sikalgattam le roluk a madarszart. Jo erzes volt.

Utana meg kezdodott a hajtas, mert a gyakornoki helyemen, a Work Centerben minden csutortok este grillezes van. Szoval itt kellett helyt allni, csak epp orakon keresztul nem gyulladt meg a tuz. Keson gyujtottuk meg a faszenet faszan. Az emberek meg, mint normalisan, iramlottak volna ra a kajara, ami nem volt kesz egyaltalan. Volt egy faszi, aki, mikor a vegen megkerdeztem, hogy az az o maradek csirkeje-e, ramformedt, hogy igen. Azt o suti, maganak, mert ugye ez "hozd magad' grillezes - jo, hogy nem allitott egy dardas ort a grill melle. Barom. De en csak mosolyogtam - ezt egy ev alatt eleg jol elsajatitottam.

Aztan, mivel a tuzet lehelni felesleges lett volna, kitakaritottam a termeket. De a felolvasast ma kihagytam, elmentem inkabb bringazni. Van egy bolt, shop therapy a neve. Az emeletre csak 18 ev felett lehet felmenni: mindenfele szextargyak vannak. Guszti. Nem vagyok egy prud, de a gumi himtagok es vaginak latvanya nem hozott maximalisan lazba. Ugyhogy eltoltam a bringat, el egeszen a west ending. Ez a felsziget csucsa, latni nem sokat lattam, mert sotet volt mar, csak ereztem a bekesseget. Es hallgattam az ocean morajat. De szep szo ez. Mert tenyleg morajlik. Es sug, susog, es nujtogatja a sos nyelvet felem dagalykor. Mint most.


szinamondta 6/25/2004 04:20:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?