szinamond

2004/06/01
Ki gondolta volna, hogy az iskola vége után jóval én még itt fogok ücsörögni a Trinity géptermében. Én asszem nem. De mégis, olyan jó visszajönni. Tegnap földönalvás volt kickee-ék nyári szállásán, ami a kampusz legszélén van. Nagyon király (jaj, ezt Den is tudja már mondani), van saját konyhájuk meg fürd?szoba, kis otthonos. Szóval náluk aludtunk, mert úgy volt, Khaiim open mic-jára megy mindenki. Ami végül elmaradt - kb egy órén keresztül kocsikáztunk, hogy megtaláljuk a helyet Glastonburyben, mire kiderült, Khaiim még otthon van, mert lemaradt a fuvarjáról. Haha. Így jár az, akinek nincs kocsija.

Kemény volt a padló, de legalább össze tudtunk bújni. És annyira megzabálom, amikor ilyet mond, hogy jóéjt, Manó, meg mikor cipekedek, megkérdezi, hogy do you need help with that shit, sweetie? Egyik reggel mindketten kellemetlen álomból ébredtünk - én még nem is voltam magamnál, mikor átölel és azt mondja tök komoly hangon, I love you, Manó. Az aznapi els? kommunikáció. Egyik este megkérdezte, amin meg is lep?dtem, hogy mit kedvelek benne. What do you see in me? És elmondtam neki mind. Most vajon annak örüljek vagy bánkódjak fölötte, hogy ennyire könny? vele. Érdekli, amit gondolok, nyitott mindenre és annyira melegszív?. És csomószor gondoljuk ugyanazt, például, mikor viisszakérdeztem, ? miért bír, többek között azt mondta, I can be myself with you. És én ugyanezt érzem.


szinamondta 6/01/2004 08:45:00 PM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?