szinamond

2004/06/22
Megint egy csodalatos hetvege, aminek a vege arra emlekeztet (na lam, na lam) hogy az ido hopp, elrepul, jajnekem. Ahogy Magee kiskoraban csinalta, ugy tehetnek en is: alkudozni istennel. "I was like, Listen, if you speed it up now, I let you slow it down later." A parti penteken nem volt annyira nagy szam, nem is Nikk hazaban volt - de legalabb ott volt egy csomo baratom. Ja, es a hajout Provincetownbol Bostonba is eleg szep volt, ahogy a szel kavarja a hajoceanhabot. Tancolni nem tancoltunk, viszont - juhuuuu, vezettem autot. Tavaly augusztus ota eloszor, Amerikaban eletemben eloszor. A szerencse az, hogy sebvaltos volt - automatat nem vezettem meg soha, ez vicc targyat is kepezi egyebkent. Szoval, mivel Nikk ivott de sokan voltunk, az egyik kocsit Den vezette, a masikra meg en vallalkoztam, magamtol. Aaaa, nem remegett a labam utana. Es kulonben is, az amerikai utfelosztasban es jelekben semmi ertelem nincs. De odaertunk - mondjuk az ut vegen jottunk ra, hogy nem volt felkapcsolva a lampa (csak a parkolo), meg persze mikor Nikk elkezdett dicserni, azonnal lefulladtam. Keresztezodesben.

Szombaton csak csilleltunk New Havenben, Dennel elmentunk a folyo partjara, o bobiskolt megint kicsit, en meg nezelodtem. Es megint azt ereztem, hogy jaj de jo vele lenni, intellektualisan (is) stimulal, szetrohogom a fejem rajta neha, es olyan edes es erzekeny. Kozben persze kicsit elgondolkodtam Nikken megint, mikor tok komoly arccal (amit masoknak altalaban nem nagyon produlkal) megkerdezte, a gyakorlat utan azonnal hazamegyek-e, meg felajanlotta, hogy kivisz a repuloterre. Olyan kedves es onzetlen... Paran azt tervezik, hogy eljonnek es meglatogatnak engem es Silviaekat - nem lenne rossz.

Szombat este a szabad eg alatt ejszakaztunk. Magee es Meghan kempingeztek, de mivel keson ertunk a wallmartba, nem birtunk satrat vasarolni. Szuper volt. Mondjuk, volt rajtam vagy 4 reteg ruha (Den nevetett is eleget), de a ropogo tuz es a fenyes csillagok -- hahaha, az jutott eszembe, hogy "paratlan". Ilyenek voltak. Meg az o kis koboldfeje, ahogy epp csak kikandikal a halozsakbol, es mikor hajnal fele megebred, a keze keresi az enyemet. A nappal is szep volt, meg most sem hiszem el neha, hogy az ocean partjan napozok (akkor epp Rhode Islanden). Este atmentunk
Newportba, ahol Den nagybatyja lakik. Cuki kis turistavaros, edi kavezokkal es ilyesmi. Csak vele lenni. Aztan vasarnap bejarni a Cliff Walkot, ahol marvanypalotak sorakoznak, mint a Breakers, es fotozni egymast a sziklakon.

Vicces, a mult hetvegen vitorlashajot vezettem, most meg maganrepulot. Word. A nagybatyjanak van egy, azzal jottunk vissza P-townba. Nem feltem. Csodas volt, de a hajot azert szerettem jobban, mert ott ereztem, hogy kormanyozok. A repulonel olyan volt, mintha magatol menne.

Nem tudtunk elbucsuzni, mert kestem a munkabol. Hetfo van, de varom mar a penteket. Hogy ujra lassam, talan cornrow-k nelkul. Nem all olyan jol neki a hajfonas - szeretem, amikor a haja csak ugy ide-oda kunkorodik, es hajpant fogja vissza, hogy lassam a zold kroasszanokat. Sugarszemu.


szinamondta 6/22/2004 04:19:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?