szinamond

2004/06/18
Tegnap megtomtunk 700 plusz mappat a vasarnap kezdodo programra... Az ujjaim kekek meg lilak voltak, szinpompa. Utana meg a galeriaban nyomultam, ott csak 40 boritekot kellett rendeznem. Mar profi vagyok.

Tegnap este a lanyokkal megneztuk a Zoolandert. Nagyon vicces! Foleg a special feature-ok voltak jok, csomot rohogcseltem. Rank is fert, szegeny Dianna, egyik lakotarsam teljesen kivan amiatt, hogy meg nincs munkaja. Hat igen, ha a suli nem tamogatna engem, en sem tudnam magamnak megengedni, hogy egy nyaron keresztul ingyen dolgozzak a
Fine Arts Work Centernek. Es meg a szallasert meg kajaert is fizessek. Kicsit igaza volt D. baratjanak, aki szerint ezt mashol gyerekmunkanak hivjak.

Ma este athajokazom Bostonba, ahol Den es Silek felvesznek es irany New Haven. Lehet, hogy az utolso buli... Alig varom - most megyek, es megveszem a jegyet. Izgi lesz szemerkelo esoben elbringazni az obolbe, de sebaj. Nem vagyok cukorbooo.


szinamondta 6/18/2004 04:32:00 PM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?