szinamond

2004/06/03
A tegnapi delutan megint jo peldaja volt a New England-i idojarasnak: mikor Kellyvel elindultunk a parkba, meg csak szurke volt az eg, mire odaertunk, ugy zuhogott az eso, hogy ki sem szalltunk a kocsibol. Ot perc mulva, mire Meghant is felvettuk, meg mar ujra kek volt az eg. Ugyhogy vissza az
Elizabeth Parkba, ahol vegigszagolgattuk az osszes nyiladozo rozsat. Csodas volt. Kozben meg a fiukrol beszelgettunk es azon rohogcseltunk, mennyire fontos nekik, hogy "cool"-nak tunjenek, ha tobb himnemu van a szinen. Es csak mi tudjuk, mennyire edesek tudnak lenni amugy. Hogy ha fiusak, akkor "yo"-nak szolitjak egymast es felveszik a hip hop akcentust. Ja, Khaiim mondta, az utcajukban van egy kiscsavo, aki kepes mondatokat osszeallitani kizarolag "yo"-bol. "Yo, I'ma go play with yo ball, yo?"

Tegnap este megneztem vegre a Malcolm X cimut, Denzel Washingtonnal a foszerepben. Spike Lee-t nagyon birom tovabbra is, de legszivesebben pofanvagtam volna mar, hogy az osszes parbeszed alatt ott usztatott valami bebop vagy swing zenet. Alig ertettem valamit, mert az ember motyogott, a zene meg uvoltott. Es mire vege lett a kabe harom oras filmnek, vissza akartam porgetni a konyvtari kazettat, de nem reagalt a video. Meg kikapcsolni sem lehetett. Ugyhogy ma reggel hozhattam vissza a kazetat videostol... Nagyon vicces volt.

Tegnap ejjel Den felhivott, hosszan beszelgettunk. Elmeselte, hogy reggel nagyon szar kedve volt, mert megint azon gondolkozott, hogy o semmiben sem kimagaslo es a muveszetben is csak kozepszeru. Fura, ez csomoszor elojon nala, annyia onkritikus - meg egy pont, amiben hasonloak vagyunk. Elmondtam neki, amit gondoltam ezekrol, hogy valszeg az a megoldas, ha igyekszunk a megadatott tehetseget a legjobban kihasznalni. Szo mi szo, azt mondja, mikor olyan rossz passzban volt, ram gondolt. I wanted to have my Mano beside me. Because you always make me feel a lot better about things. Olyan jo. Jaj, a multkor majdnem megzabaltam! Felvettem estere a barikas polomat, amit nagyon cukinak tartott. Kerdeztem, latja-e, mik vannak rajta. Yeah, they're sheeps. Micsoda, sheeps? Miert, kerdi, mi a sheep tobbesszama? Hat, mondom, sheep! Mire kaptam egy zavart shutupot, majd megigertettem vele, hogy vesz nekem. Sheeps.


szinamondta 6/03/2004 05:27:00 PM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?