szinamond

2004/07/01
Csomo minden tortenik, kozben meg megsem. Az az igazsag, hogy miota Den szetcincalta az irasomat, nem is nagyon merek arra gondolni, hogy betuket keltsek eletre - erdekes, monitoron meg hagyjan, de papirlapon isten ments.

E hetem fokent kavefozesbol es mosolygasbol all. Eleg gaz, de mikor valaki belep a muzeumba, rogton azzal kezdem, hogy "how are you doing" es valami sokfogas vicsort varazsolok az arcomra. Olyan munek tunik nekem, de itt ez az elvaras. Minden reggel nyolctol galyaztam a gyakornoki helyemen, mostantol csak work center. Egy zsak unalom. Hetfo este elmentem a szobatarsammal, Heidivel egy buliba, ahol elvileg hip hop szolt, hat, nem vett le a labamrol, de azert tancoltam. Kicsit. Mint ahogy ma este is, most eloszor mentunk el mindannyian valahova - marmint, az osszes lakotarsammal. Ez most tokre ugy hangzik, mintha egy hordaval elnek egyutt, pedig csak negyen vagyunk osszesen. Birom oket, hazafele Erinnel megvitattam a "Den es az en jovom"-ugyet. Aranyos volt, bar nem gondolnam rola eloszor, hogy kozel enged magahoz es belemegy ilyesmikbe. Mellesleg olyan furcsa a testalkata. A feje normal meret, a kezfeje viszont XS-es, a labai hosszuak es vekonyak, de a seneke viszonylag nagy. Az enyem meg jajj.

Szoval delutan meg
aimeztem Dennel. Azt mondta, jot beszelgetett Abby-vel rolam, a noverevel, aki ma jott haza Californiabol. Aki allitolag tokre szeretne latni (bar mar egyszer talalkoztunk). Kerdeztem, vajon kitertek-e ra, hogy mennyire forro pillanatokat eltunk at egyutt ott, ahol George Michael is biztos jart mar (neeeem, nem a wc-ben!). Erre azt valaszolta, arrol beszelt neki, hogy "mm, that I want you". Ettol boldog lettem.


szinamondta 7/01/2004 07:22:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?