szinamond

2004/07/04
Kiugrok a sortszoknyambol, hogy vegre itt legyen.

Amellett meg megneztem a julius 4-i provincetowni felvonulast, hat, eleg kiabrandito volt. Abbol allt, hogy par kocsi vegigkuzdotte magat a foutcan, szortak cukrokat az arcunkba, meg kis maketteket tettek a nyitott kocsiba, amiken ez allt: we support American troops. Gomboc lett a torkomban. Nemcsak azert, mert hogy nem igaz ez a vak amerikai patriotizmus, hanem azert is, mert en otthon akarok unnepelni. Es hallani a himnuszt, kesz. Haha, valaki megkerdezte, lattam-e mar tuzijatekot. Aham, parszor igen, es meg szeretnek is, nem csak huszadikan.

Tegnap itt volt
Albin es par baratom a Trinity-rol, isteni nap volt, setalgattunk meg ettunk fagyit (kell-e meg mondanom, hogy a kis adag ketszer akkora volt, mint az oklom), meg beszelgettunk sokat. Valentin, a bolgar fiu egeszen meglepett, akarcsak kickee-t. Ugy kitarulkozott, hogy csak hallgattam neman - most megertettem, hogy azert dolgozott minden szabad perceben, ahelyett, hogy a mi klubunkkal vihancolt volna, mert maga sporolja ossze a tanittatasara a penzt. Mikor felvettek, a nagyszulei eladtak egy tanyat, ami tobb, mint 100 evig az ovek volt - de persze bagot kaptak csak erte. Le a kalappal elotte, meg akkor is, ha nehany dolgatol a falra maszik az ember. Es allitolag miattam jott csak, hogy el tudjon bucsuzni. A strandon pedig elmondta az egyik elmeletet, amitol Nobel-dijat var. Eszerint az ember 90 %-a uresseg. Le is vezette, eleg meggyozo volt, valahogy az a lenyeg, hogy a magneses ter igen nagy bennunk. Szeretem, ha valaki gondolkozik, meg ha furcsa es rohejes is. Weirdo.

Whatever makes you happy
Whatever you want
You're so fucking special
I wish I was special
But I'm a creep, I'm a weirdo
What the hell am I doing here?
I don't belong here
I don't belong here


Aztan ugy dontottek, megis itt alusznak. Ebbol azt vontam le, nemcsak az olaszok ooorultek, hanem a kelet-europaiak is. Es kaptam egy emailt otthonrol, d.t., asszem, valami munka lenne kinezoben. De annak ellenere, hogy kell majd valami otthon, nem tudom, akarok-e vele spanoskodni. Nem kell nekem a folytott politika, legyen inkabb valami community service, meg Food Not Bombs.


szinamondta 7/04/2004 08:01:00 PM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?