szinamond

2004/07/23
Mennyire jo pozitiv visszajelzest kapni! Erdemes volt vegigcsinalni ezt a kurzust, bar helyenkent azt hittem, behalok, mikor az emberek nem az irasrol, hanem az elmenyeikrol meseltek. Es ma az en darabom kerult sorra, a vermonti hetvegerol irtam, eletemben eloszor creative nonfictiont. Marmint, ettol itta blogtol elte kintve.

Tokre tetszett nekik. Olyasmit mondtak, hogy friss, tiszta a stilusom, elvezetes volt olvasni, es - mint mindig - hogy mutassak meg tobbet. Tobb leiras, jellemzes kell, tobb dialogus. Nagyon hasznos volt a sok javaslat, amit kaptam. Utana a tanarnommel (elismert irono itt New Englandben), Jane Brox-szal beszelgettem. Jol tudja, mennyire hatarozatlan vagyok az irassal kapcsolatban. Hogy egyaltalan nem hiszem, irni fogok, mert ugyis annyi konyv van mar, meg kulonben is, kit erdekel. De azt mondja, ne dobjam felre. Hanem inkabb vegyem komolyan.

Ugyhogy, elore, ujrairni! De most inkabb a strand, sut a nap es nagy a para, az agyam meg kezd besokallni a sok muveszettol. Meg meg azt is ki kellene talalnom, mit adok Dannek ajandekba. Holnap jon, Mike es Jacklyn is. Tegnap beszeltunk telefonon, kicsit gondterheltnek tunt. Azt mondta, most vette eszre, hogy mindennek vege. Marmint, a nyar, a baratok, en, a csalad, mind olyan tavol lesz mar jovo vasarnap. Tokre aterzem, hasonlo volt nekem egy eve. Annyi kulonbseggel, hogy en felig mar itt voltam otthon is, mig o teljes mertekben itthon van es nem erzi kesznek magat. De biztos vagyok benne, hogy amint megerkezik, felvidul a feje.

Es mar en is varom kicsit az otthont. Izgi - az meg meg inkabb, hogy nem egesz ket honap alatt kell majd megirnom a szakdolgozatomat. Eleg nagy valtas lesz. Szakesz.


szinamondta 7/23/2004 06:43:00 PM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?