szinamond

2004/07/08
Pont most zartam be egy muzeumot. Riasztoval felszerelve. A, nem fostam, hogy valamit elcseszek es az egesz felsziget az en vijjogasomtol lesz hangos. Vegulis nem ment olyan rosszul, attol eltekintve, hogy mikor bezartam, rajottem, hogy a masik helyiseg lampait csak a mar beriasztottban lehet lekapcsolni. Ugyhogy vissza az egesz es elolrol.

Egesz heten nyolc elott keltem, hogy kavet fozzek a muveszdiakoknak. Meglepo modon, nem banom, igy legalabb kihasznalom a nap legnagyobb reszet. Csak nem marad idom futni meg mozogni, mert delutan muzeumos a moka, ugyhogy mostanra tokre faj a hatam.

Den egyutt bucsuztatta a lanyokat Nikkel es Brennel - es kiderult, volt drama mert ugye Sil eleve osszezavarodott, Francy meg a legeslegutolso napon (hulyeee) osszecsokolozott Nikkel. Nem baj, hogy volt ra fel evuk. Most mar biztos, hogy Nikk ilyen tipus. Nem mer kezdemenyezni. Kar, hogy a kihagyott lehetosegek miatt szerintem egyaltalan nem boldog. Most meg a lanyok is azt fontolgattak, hogy lekesik a gepuket es x ideig itt maradnak. Ej, erzelmek.

Penteken upstate New Yorkba megyunk, alig varom. Megnezzuk vegre a
De La Guarda-t, amiben Den novere is jatszott regebben. Olyan kivancsi vagyok! Most viszont var az online csevej, aztan meg egy kis nyujtozas a padlon, es az agy. Nem az, ami tekervenyes es kiismerhetetlen, hanem ameyik vizszintes es akkor jo, ha kemeny.


szinamondta 7/08/2004 04:40:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?