szinamond

2004/08/19
deha, kireina yume wo goran ni natte kudasai . .
 
(so, please view pleasurable dreams in a humble fashion)

- jo ejszakat. a japan vicces nyelv -


En meg megint mekkorat egoztem, mikor bejott a muzeumba egy transzszexualis, ertsd operacion atesett egyen. Nem tudtam, milyen nevmast hasznaljak hirtelen, mikor felcsorgettem az egyik munkatarsamat a hatso irodaban. Errr, there's someone here who wants to talk to you. Mmmm, she says she's here to... her name is Ann... Szoval kinyogtem, hogy nonemu, de biztos, hogy nem normalrozsaszin volt az arcszinem. Ja, es ezen a heten van itt a karneval, amikor meg az is ellenkezo nemunek oltozik, aki amugy nem. Ezt mondjuk nem ertem. Mas az, ha valaki tenyleg ugy erez, es mas a halloweeni mulatsag.

Errol jut eszembe: mar lazan aruljak am a halloweeni kis mutyuroket, meg dobozkakat, meg minden szart. Tegnap voltunk Orleansban Diannaval, meg megneztunk egy brutalisan rossz szindarabot Chathamben, es arra gondoltam, nehez lesz itthagyni ot is. Akkora szerencsem volt a nyari lakotarsakkal!

Kicsit zavar, hogy vissza kell majd szoknom, es nem leszek a varam ura, es nem rohognek az akcentusomon majd, es nem bringazok a fulledt oceani levegoben. Az a legnagyobb rohej, hogy szinte varom a suliev kezdetet a Trinity-n, ahol viszont nem leszek tobbe diak.


szinamondta 8/19/2004 05:12:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?