szinamond

2004/08/07
Kezd elegem lenni ebbol a gyakorlatbol. Itt punnyadok, mert elvileg be vagyok osztva, de nincs semmi tennivalo. Mbassza. Viszont lenne a faluban csomo kiallitasmegnyito, meg amugy is almos vagyok, de varnom kell, csak varnom, hogy muljon az ido. Delutan elmentunk Diannaval halat enni, all you can eat volt, de csak egy tanyerral birtuk. Oke, ettunk salatat is, meg volt rantott kagylocsik, de inkabb csak prezli jutott belejuk. Finom volt azert.

Orakat toltottem ma repjegy-vadaszattal, de meg mindig nem vettem meg. Nem tudom, honnan repuljek es mikor, ki visz ki a repterre, meg az arak is bonyolitanak. Kozben meg varom, hogy Den irjon, de a csaladjaval kabe intenzivebb levelezesben vagyok, mint vele. Csehul erzem magam nelkule, de remelem, jol van es nem elveszve.
Hianyzik, ahogy odakialt neha, hogy E-star. Es akkor meg keveset mondtam.


szinamondta 8/07/2004 01:29:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?