szinamond

2004/08/24
Mostanaban mar fel tizkor agyba akarok bujni. Faradok, oregszem, haj. Meg kulonben is megneztuk az
Amistadot, ami nem deritett tul jo kedvre. All black people to be free to be free to be free, I want black people to be free to be free to be free.

Szombaton merultem ki jol, akkor volt az eves arveres a work centerben. Delutantol este 11-ig dolgoztunk, elokeszitettuk a mutargyakat, a satrat a kajalasra, majd mikor ozonlott a nep, szervizostunk nekik. Aztan az arveresen nekunk kellett korbehordozni a cuccot, nagy meltosagteljesen (vagy epp rohogve). Nekem egy ferfi gyapjupulcsi is jutott, ugyhogy modellkedtem, mire Katie meg is jegyezte, marha jo volt, jol feloltotted az arrogans modellfejet. Azert elveztem, de faraszto volt.

A heten fiction writing oram van, tetszik, de azt kivanom, barcsak tobb energiam lenne ra. Az a baj, hogy tul sokat sopankodok az utobbi idoben.

Egy het mulva mar a repulon leszek. Hogy repul az ido! Es hogy szikrazott az ocean tegnap reggel, a hatalmas zapor utan! Az ejszakak pedig olyan huvosek mar, reggelenkent meg figyelem az ablakunkbol a porban furdozo fecskeket (bocs, ha nem azok). Es eszembe jut, kicsikent milyen szomoruan es szinte mergesen neztem a villanydroton gyulekezo fecskeket. A villasfarkuak. Lehet, hogy egy nem csinal nyarat, de a tobb az tutira a nyar veget hozza. Az a kar, hogy varjak jonnek aztan.


szinamondta 8/24/2004 03:34:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?