szinamond

2004/08/06
Olyan vagyok, mint egy darab beaztatott kenyer. Nem olyan nedves, hanem olyan - ertelmetlen? erzeketlen? nem, hanem erdektelen. Nem izgat mar kulonosebben semmi itt, csak haza akarok menni. De benneragadtam a dunsztosuvegben. Lenne legalabb kovaszos uborka belole!

Ehelyett meg csak azt lesem, mikor jelentkezik be Den, de nem teszi, a japcsalik elveszik minden idejet, gondolom. Bruhuhu. Kozben meg dolgozom, ma pl a work centeres barbeque-n is, volt ott egy idosb neni, aki egyszercsak razenditett a Summertime c nagysikeru notara. Gyonyoru oblos hangja es a libaborzongato elmeny sem feledteti azonban, hogy mikor a kajalasnak vege lett, o pakolta ossze maganak az osszes maradekot, azt is, amit rohadtul nem o sutott. Pl babos cornbreadet. Na, mellesleg ilyet sem fogok enni otthon.

Az is fura, hogy az emberek miert vannak oda a Joel Meyerowitz fele ground zero kiallitasert a muzeumban. Jonnek hadaval, ma napkozben 5 ora alatt 187-en. Hu. Es kozben meg nem olyan jo. Ebben egyetertett velem egy bacsika, szerinte is nagyon hianyzik valami. Mikor mondtam, Meyerowitz csak a lencsevel, nem a sajat szemevel nezte a 9/11 pusztitast, azt mondta, igen, ez az, jol koltoien megmondva. De elotte olyan kinos volt! Ilyen nem tortent velem kb tiz eve - rohogogorcsom lett, mikozben ott alltam a muzeum recepciojanal. Amiatt, mert a bacsi (jaj, ujra rohogok itt a gepteremben, de egooo!) kb 3 percen keresztul - mig en magyaraztam, mifele kiallitasaink vannak - ugy nezett ram, hogy a szemuveget a foga kozott harapta. Olyan mokas latvany, ahogy komoly szemekkel nez ram, de a fogafeherje ott vicsorit, ahogy mint egy paripa, protkojaval tartja a szemcsijet. Es persze rohogtem az arcaba, de a legkinosabb az, hogy miutan letette a szemuveget, meg akkor sem tudtam abbahagyni, es igy ki-kibukkott belolem meg remego hangon probaltam professzionalis lenni. Hahh.

Na jo, akkor most asszem elmegyek aludni, vagy integetek egyet meleg baratainknak a foutcan. Birom a cross-dressereket elviekben, de neha megmondanam nekik, hogy te, ez olyan szomoru.


szinamondta 8/06/2004 04:56:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?