szinamond

2004/09/08
Egyfolytában arra gondoltam a hétvégén, milyen jó lenne, ha itt lenne Den. Mert szinte biztos vagyok benne, hogy nagyon tetszene neki, a hangulat a Szóda-kertben meg a hajnalig tartó tánc a Mokkacukában. Szabad, vidám és szinte felh?tlen.

Az ELTÉ-vel való viszonyom azonban korántsem az. Nagy gyanútlanul felvettem az indexemet, eleve furcsa, hogy a sima indexek közül, noha egy éve nem voltam beíratkozva. És kinyitom az utolsó félévnél, amit teljesen normálisan egyszer lezártak, persze benne 2 olyan tanegységgel, ami kell az abszolválásomhoz. És úgy, ahogy van, át van húzva az a két oldal, ráírva (tök más tollal, mint az els? lezárás), hogy ÉRVÉNYTELEN.

Namost. Szólni nem tetszene? Hogy valami gebasz van a félévemmel? Meg amúgy is, mijafasz? De komolyan, ez hogy jött? Kérdeztem, de a számítógép nem mondja. A tanulmányi el?adómnál már be sem álltam a sorba, mert vagy 200-an álltak beíratkozni. Albin ma konkrétan három órát állt. Aztán beírták.

Nem akarok panaszkodni, de komolyan annyira nehéz lenne a számítógépes jelentkezést bevezetni? Mégiscsak ez a legnagyobb magyar egyetem, nem? (Vagy nem?) Mennyivel megkönnyítenék a saját dolgukat és meghosszabbítanák a diákok életét. A végén még a ráncok is kisimulnak és a trágár szavak elhalkulnak.

Akkor majd találunk más okot a panaszra. Szavamra.


szinamondta 9/08/2004 12:21:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?