szinamond

2004/09/20
Szerintem röhej, hogy megvan a jogosítványom négy éve, és még most is ott tartok, hogy elfog az idegesség meg a lábremegés, ha a volánnál (haha, milyen szó) ülök. Nem tudom miért, de komolyan nem csípem, ha vezetnem kell, egyszerüen nem érzem magam in control. Még tesóm robogóját sem merem használni. De gáz. Ülök inkább a buszon, ami kirázza az emberböl a szusz(i)t.

Ma találkoztam B'bával meg Önikével, annyira jó volt. Hihetetlen, hogy mind a hárman más irányba nézegetünk, Bécs, Amszterdam, Kobe (egyelöre), mert van, aki oda vonz. És olyan jó volt öt megölelgetni egy év után, és mintha el sem mentem volna. Azt mondták, nem változtam. Persze ez két óra alatt nem derül ki. Majd. Nekem annyiban tünik fel, hogy tudatosabban vagyok pozitívabb talán.

Azért nem úgy, hogy jajdekékazég, hanem úgy, hogy a pohár lehet félig tele is.


szinamondta 9/20/2004 09:44:00 PM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?