szinamond

2004/10/21
Jeszjeszjeszjeszjó, nem tudok leszakadni róla! És van egy
szép oldal is, végre. Bele kell hallgatni legalább, én meg már rendelem is meg. Egyfolytában csak ezt hallgatnám, komolyan nagyon érett (öt éve nem volt új szólóalbuma), végtelenül sokszínű, és beleborsózik az ember nyakszirtje néhányszor. Az egyik kedvencem kilenc perces, de minden egyes pillanata lélekkel teli, aztán kaboom, bele a szenvedélyt. Aiyoo!

Más. Félek a véletlenektől. Különösen akkor, ha én idézem elő. Úgy előztem kocsival, ahogy nem illett volna, marhára kellett taposni a gázt. Mik futottak át az agyamon. Ilyenkor belegondolok, hogy annyira hálás vagyok pl. azért is, amikor kicsi koromban a fordítva fogott (gratulálok!) csúzlival csak a fogamat lőttem ki, nem a szememet. Mert a fog az úgyis kopik (már csak a nyelvemmel érzem, de nem látszik), viszont új szem nem nő.

Huhh. My life is re-e-e-al... De bírnám, ha ő ringatna el.


szinamondta 10/21/2004 01:42:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?