szinamond

2004/10/05
Ma meginterjúvolt Barka, úgyhogy lehet, hogy benne leszek a
rádióban. Azt hazudtam, hogy van egy görényem, de ez nem volt olyan nagy hazugság, mert az unokatesómnak télleg van, tenyészti. És negyedannyiért adja a yuppie (vagy nem) trendi őrülteknek, mint Pesten (ahol 3o rugó egy darab). Vicces, hogy mi minden válhat divattá.

Megírtam a kurzusleírást a hip hop órámhoz. Mármint, még semmi sem biztos, de szeretném tartani. Ezuton is köszi a bíztatást. :) És persze be lehet majd jönni freesytle-ozni vagy minimum egy breaket dobni. Jaj, remélem, nem esznek majd meg (dehogy, úgy szétcsapok közöttük). Arra hamar rá kell majd döbbenniük, hogy nem fogunk cicázni, hanem olvashatnak ezerrel, meg jönnek a filmek meg persze a zene. Kérdés, hogyan bénázzák majd össze a válogatás CD-ket. Mondjuk, erre jó a net, feltehetem valahová - csak a jó magyar diákokat ismerve tuti, hogy nem fogják meghallgatni őket. És ekkor kell majd szembenézniük éktelen haragommal.

Holnap Pest, pedig jó itthon. Ma pl futólugast vagy mi a szöszt metszettem. Meg figyeltem, ahogy a szomszéd kipirózza a vakondokot. Barbár!!! Beletett valami kis petárdaszerű szart a lyukba, és én már csak a szagot éreztem jó messziről. Szegény lehet, hogy nem megy lenkék nadrágot varratni többé. Mármint, a Kisvakond.


szinamondta 10/05/2004 10:04:00 PM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?