szinamond

2004/10/26
Mondhatom azt, hogy gyűlölöm ezt az őszt? Azt a taknyos, szürke, fejemre ráülő mindenit!

A reggel: eltekintve attól, hogy a köd a fűszálak végétől minimum a kémény tetejéig ér, egy rendkívül undorító látvány fogadott, mikor a hülye macskákat indultam megetetni. Kinyitom az ajtót, hát ott figyel (már nem) a lábtörlőn egy fél egér. Egy FÉL egér! A feje máshol jár. De komolyan, az aranymetszés szabályainak megfelelő elosztásban feküdt ott, felső része hiányában, viszont mellette el volt helyezve szépen egy darab, amit ugyan közelről nem vizsgáltam meg, de valami bélnek tűnt.

Blooooaaaaaa! Lábamban a remegős felsalámászkáló undor. Mosmicsináljak vele? Gyűjtöm az erőt még.

A szakdolgozat befejezve. És ti, kedves bloggertársaim, bevonultok majd az ELTE lepukkant könyvtárának a polcaira, szép fekete bőrkötésben. Mer' idéztem ám tőletek. Hurráhurrá. Nem tudok felszabadulni még, valami nyomaszt (tán a fent említett idő?). Pontosan egy hét múlva megyek Osakába. Be vagyok tojva kicsit - illetve nem is, csak olyan bizonytalan érzés, mint minden nagy utazás előtt. Viszont jövő szombaton megyünk DJ Krush-koncertre. Ha már Pesten lemaradtam róla. (Együtt megyünk. Együtt. És kiderül majd, hogy ez mit jelent.)


szinamondta 10/26/2004 10:53:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?