szinamond

2004/10/22
Nem olyan könnyű abbahagyni a szakdolgozatot. Tegnapi telefon-beszélgetésem a témavezetőmmel ("mindenképpen szeretném látni a héten, mert úgy érzem, hogy el van keseredve". dehogy vagyok!) meggyőzött arról, hogy lúzer vagyok. Mármint nem azért, mert annyira gáz dolgokat hordtam össze, hanem, mert mindent meg akarok tenni.

Asszem a "minden" fogalma relatív. De így is güzülök még, pedig, ó, talán nem kellene. El kell engedni azt a gyereket, mondta M.fej - de én nem vagyok ez a gyerekgyilkos típus, no lám.

Úgyhogy előre egy utolsó kíméletlen futamra, most csak a fejemben szólhat a zene.
Ez meg valójában úgy, hogy my life is a real tha-a-ang. Figyeljünk oda a szövegekre, és ezek a sample-ek! Roy Ayers 'Everybody loves the sunshine' a Life is Realben, például. Na de ejj, vissza a megaszondásokhoz.


szinamondta 10/22/2004 10:50:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?