szinamond

2004/10/04
Nem értem, miért ezt olvasod. Annyi helyen lehet besegíteni most az Önkéntes Héten. www.onkentes.hu

Szombaton kertet rendezünk a Szt. Margit kórházban a kellneresekkel. Én vagyok az önkéntesprojekt-felelős, ha az első jól sikerül, megpróbálom őket minden hónapban megdolgoztatni. Hajcsihajcsár.

Ja, és közben meg kemény hiányzás-rohamaim vannak. Pl mikor Bíbor ezt írja:

i have a paper to finish and i have to sleep. i miss seeing you and being able to chat and catch up. there's always events at school that i think you would like and then i remember you aren't here. so then i will sometimes go myself, but it isn't the same.

Elég rohadt érzés, hogy olyan közel voltunk és ráadásul ő mindenkinél jobban gyűlöli a trinity-s manökencsemetéket, és most még én sem vagyok ott neki és vele. Hiányzik. Emellett pedig belegondoltam, mekkora vállalás az, hogy két hónapra elmegyek Japánba (megvan a jegy) úgy, hogy kábé annyit beszélek,

Hajimemashite. Watashi Wa Szinamond de, Hangarijin desu.

Szóval mondjuk azt, hogy bátraké a szerencse. És gondoljuk komolyan.


szinamondta 10/04/2004 10:56:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?