szinamond

2004/12/28
Megint csak egy email, ami rögtön annyira megváltoztat, nem érzek kellemes izgatottságot, csak majdhogynem letargiát. Azt látom, hogy még ha otthon van is, nincs otthon, hanem ahogy írja, disconnected. És ettől nem vagyok már Manó és ő is csak simán "d". Nem értem, miért nem hív fel, és csak az agyammal tudom, hogy hiányzom neki.

Pedig ha tudná, hogy továbbra is megbámulnak, de most nem azért, mert fehér vagyok, hanem a rózsaszín hajtincseim miatt. És holnap én leszel a ceremóniamester (wtf) B'ba esküvőjén, és csütörtökön állásinterjúra megyek. A fejemben pedig majdhogynem totális zűrzavar, ezt szeretném, nem ezt szeretném, és ha nem jött volna meg (ami késett), asszem elgondolkoztam volna, hogy most valóban mi legyen.

Traveling you know is addictive.
Home is where you make yourself belong.
Confused you can be for now (and forever?)
But try to make peace and fulfillment yours.

Ezt megint de szépen mondtam. Amindenit.


szinamondta 12/28/2004 09:21:00 PM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?