szinamond

2005/01/22
Annyira gáz, hogy megszámlálhatatlan sok órát csesztem el albérletkereséssel és -nézéssel, és még mindig nincs semmi. Lehet, hogy túl béna vagyok és válogatós. Fuckernutters.

A hét jó volt, csak most fáradt lettem tőle. Hihetetlen technikákkal ismerkedem, Dennel beszélgetünk ingyen, 7000 km távolságból a neten keresztül. Igaz, hogy ő csak 5 perc múlva hallja meg a nevetésemet, és olyan, mintha csak akkor esne le a poén, de azért jó. És jön! És kaptam tőle egy levelet, aminek a címzettje:

Manó

aki vagyok
bár néha csak gagyogok
és teó szerint ragyogok
a mélje olvastán

otthagynám
a munkát rögvest
mert két hétre jönne az édes
én meg rohadjak csak ott bennt?

vinném inkább
idesoda s krisztalee
konyhatündér-módra
készítne tán indiait
és buliznánk a trafóban
vagy mennénk s ennénk
arab testvért

bécs és prága
meg nem hiába várna
ha kivehetném magam
szabadságra de hisz csak
a próbaidőt most kezdtem én
beálltam a sorba. kommunikálok
_nem_ szinamódra

(hogy meddig, az a kérdés)


szinamondta 1/22/2005 09:51:00 PM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?