szinamond

2005/01/29
Yes
yes yo!

Ma a húgom és az unokatesóm bebizonyították, mekkora csemer vagyok. Mert kicsi korunkban, mikor ők rosszcsontkodtak, én csak balfácán bírtam lenni. Egyszer álltam be közéjük horgászbottal a harmadikról pénztárcát húzogatni a járókelők közé, akkor is jól összeolajoztam a fehér nadrágomat. Egyszer mentem le az udira csúzlizni és sikerült kilőnöm a fogam. Mikor felmentem a maguk építette magaslesre, pont felkavarodott a hasam és tényleg rókavadászat lett a dologból, kb három méter magasból. A fiatalabb és vékonykább Soogot egyszer megkértem, hogy vigyen a hátán: ő elejtett és eltörtem a karomat. És mivel ekkora nerd voltam, a szobában eszkábált bunkijukba sosem engedtek be.

A nagynéném azért megvédett, hogy mindennek ellenére a fél világot bejártam. Beismerem, sosem voltam eléggé belevaló az igazi vaduláshoz. De mondjuk az utólag vicces, hogy mikor hárman mentünk egy bmx-en és felborultunk, valahogy a húgomon is áthajtottunk. Ott és akkor viszont jajdráganemlettbajod??!


szinamondta 1/29/2005 08:11:00 PM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?