szinamond

2005/02/27
Nem teljesen úgy sikerült a hétvége, ahogy vártam: aligha pihentem ki magam. Egész végig azon nyomasztódtam, hogy akkor otthagyjam-e a munkahelyemet. Meg, hogy Den hogyan jut el Frankfurtból Magyarországra. És végülis most úgy állok, hogy igen, megmondom a tutit és bevállalom a bizonytalant. A családom azon szórakozik, hogy felkiáltottam, inkább leszek nyomorgó művész, mint szürke robotos.

Viszont lelkifucim (copyright Albin) van kicsit, hogy az órámról nem is írok. Egyetlen mentség, hogy eddig nem volt rá időm. Röviden: imádom őket. Olyan lelkesek, olyan igaziak, mint kevés eddigi ELTÉ-s órán (amire jártam). Bejönnek, és a legszótlanabb lány odaad egy videókazettát, amire 2 éve vett fel valami hip hop műsort. Egy fiú meg hozza a notebookját és óra után mutatja, hogy letöltött az előadókról képeket, amíg én magyaráztam, mert a telefonjáról internetezett, amit összekötött a laptoppal - és hogy nem csinálhatnánk-e ezt legközelebb. Dope! Fel is ajánlottam egyből, hogy legyen a TA-m. :) Hahaha. A filmvetítésre meg csomóan jöttek, két lány hozta a barátját is - one black man in an ELTE classroom, whoaa!
Ez kompenzál sok munkahelyi cuccért.

Szóval kéretik nekem erőt adni, hogy megmondjam a frankót.

Vicces volt ma György Péter a Fridiben, ahogy nem hagyta szóhoz jutni a tomcat nevű áltudományos rasszista csávót. Noha kicsit gáz, ahogy a "majd én megtanítom magát a korrekt életszemléletre" szöveggel jött, de értem, hogy a média befolyásáért felelősséget érzett. Nehéz ügy ez a szólásszabadság, a
vattacukor jobban érti. Én csak annyit, hogy magam részéről az ilyet veszélyesnek tartom szintén.

mint én
egy ilyen mit kezd
a légtérrel ahol
ütemre lépdel
szinte minden

ki nek kell
a forma-emailt el
küldeni nem lehet
akármit megtenni
de azt is csak fel
ügyelettel

felelőtlen lenne
ha elmennék?
tanítanék és
írnék (és nem ennék?)
ha azt gondolom
találok magamhoz
jobban valót
az bolond gond
olat? ó latte
ez az egy a jó:
hogy nyomhatom
bent a tejhabot.


szinamondta 2/27/2005 11:09:00 PM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?