szinamond

2005/02/23
Si'in on a dock of the bay, watchin' the tide roll away
Si'in on a dock of the bay, waistin' tiiiiiiime


– Big shoutout to
Otis Redding

Ez az, amire vágyom! Igen, hullám gyere és ragadj el! Ahh, Provincetown nyár, a fülledt, sós, hajamat sexisre összeragasztó szeleddel!

De nem, ehelyett az irodában gárgyulok, azt hittem kétszer is, elájulok. Mondjuk szombaton is a Trafóban, mikor Peter Parker olyan észveszejtően nyomta. Alig hittem, hogy itthon vagyok, amikor hallottam, ahogy Mos Def ölt kart Jimmy Hendrix-szel karba, befigyel Kurtis Blow (mondjuk a '80-asakból kicsit sok is lett, nagyon kicsit), felcsendültek DJ Shadow-s dallamok, és ha jól emlékszem, még a Furious Five is. Hiába, hogy csak ketten mentünk, Konfúzzal együtt ragasztottuk egymásra a jókedvet, és bólogattunk keményen. Aztán persze eloldoztam a lábaimat, és ment a bugi reggel négyig. Ezt az összes lúzernek, aki otthon maradt.

Pedig a délután nem úgy nézett ki, mintha nagyon mennék még valahová. A két órás játszóház a nyóckeri ideiglenes gyermekotthonban maximálisan kiszívta az energiámat. Nem egyszerű élmény volt a kis lurkók bandaharcát látni, a folyamatos – bár néha bújtatott – figyelemakarást próbálni fegyelmezni; amitől végleg kirázott a hideg, az a még beszélni sem tudó kislány megmozdulása volt. Egyszercsak megfogta a kezemet, és se szó, se beszéd, nyújtózkodott felfelé. Nem akart ő sem játékot, sem színesceruzát, csak azt, hogy tartsam a kezemben. Aztán, amikor később belefáradtam a szobros játékba és pók pózban leültem pihegni, egyszercsak beült a terpeszembe. Ott ücsörgött pár percig, a lábaim védelmében, speciált majszolva.

Nem tudom, nekik mennyire, de nekem mégis jólesett ott lenni. Ja, kvíz: mi az a speciál? Haha, győriek előnyben.


szinamondta 2/23/2005 01:17:00 PM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?