szinamond

2005/02/14
Tegnap tök jó kedvem kerekedett a gondolattól, hogy otthagyom a munkahelyemet. Latolgattam és lovalltam magam bele, hogy ne menjek be többet hamarosan. Számomra tényleg nincs értelme, és nem azt csinálom, amit szeretnék. Másrészről viszont, hogy lehetek olyan nagyravágyó, hogy egyből a tutit akarom? Whateva. Utálom azt mondani, hogy meglátjuk, inkább változtatni szeretnék a helyzeten.

írtam egy emailt az órám listájára, hogy nézzék meg a
feltöltött anyagokat. Erre válaszoltak is ketten, az egyikük egy kis buzgómócsing, egyből két levelet is írt az Apache című szakállas breakbeat (az eredeti értelemben vett műfaji meghatározás) számról. Emlékszem, hogy pusztultam én is egy évvel ezelőtt és küldözgettem, amit találtam a hip hophoz közel, (csak hogy) beszélgessek Nikkel. A világ változik, mi? Most én állok elől és próbálok vicces lenni, meg persze informatív. Ja, mindenkit szeretettel várok. :)

A hétvégét megint lenyelte egy bálna, úgy, hogy zumm. Milyen kiábrándító!


szinamondta 2/14/2005 12:34:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?