szinamond

2005/03/22
Tegnap majdnem kijöttem a moziból.
Be Cool. Lehet, hogy én vagyok a hülye, de annyira felhúztam magam, hogy az összes lehetséges sztereotípiát erősíti, nem elég, hogy a feketék csak hatalmas fegyverrel az övükben, terepjárón, zenét bömböltetve jelennek meg, de megy benne a buzizás, az ázsiaizás, a zsidózás és a nők lealacsonítása, limonádé történet mellett.

Retek azt mondta, ez direkt van. Ironikus. A baj csak az, hogy lehet, hogy a nézők egy részének vicces, ahogy a fehér csávó azt mondja, "yo, bro, be cool, man", a többségnek nem hiszem, hogy lejön, hogy ez mind egy hatalmas görbe tükör a rasszizmusnak és az összes nem-pc-ségnek. Hanem csak az marad meg a fejekben, hogy Dre iszonyú szexi pasi ugyan, de üresfejű és állandóan elsül a kezében a fegyver, ha meg nem lőhet, ideges lesz.

Túlérzékeny vagyok?
(És még Danielt is bántom. Bizonytalanság-ölő szert kérek. K'boom.)


szinamondta 3/22/2005 07:06:00 PM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?