szinamond

2005/04/26
Úgy néz ki, az életem mostanában csak várakozás. És a párkapcsolatom esszenciája az internet. Fel kellene fűzni valami jó kis üzletet olyan szolgáltatások, mint pl. webmail, skype vagy aim népszerűsítésére. "Ha nem lenne a skype, nem beszélgethetnék a barátommal egy órán keresztül, és mindez teljesen ingyen!" "Ez fantasztikus! A fejemben hallom a barátnőm hangját, annyira tiszta a vétel, mintha konkrétan itt ülne mellettem!" Lehetne ilyesmivel marketing-pénzeket keresni, nem?

Valójában eléggé unom. És mikor kábé féléves kihagyás után leültünk M.fejjel dumálni, tisztára elkomorodtam. Oké, persze, másnak könnyű olyasmit mondania, hogy "döntsétek el mondjuk júliusig, hogy mit akartok. ennél tovább már nem nagyon érdemes húzni az ilyen távkapcsolatot". Miért, ki mondta, hogy nekem ez az ideális? Nem, sőt, eléggé szarul érzem magam így. De ez nem lesz rinyablog.

szép az élet, csuhajja
én is boldog leszek
mindenki majd meglássa
csak pár döntés és
elhatározás, csupa gyönyör
és kéj meg koboldogság


szinamondta 4/26/2005 01:31:00 PM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?