szinamond

2005/05/24
Csomó minden frusztrál. Topon továbbra is az, hogy nem vagyunk együtt, még ha együtt vagyunk is. Fuckin sucks. Berci azt mondta, bazmeg, én ezt nem csinálnám. A legszebb éveidet töltöd el úgy, hogy nincs melletted. Sajnos én is pont erről beszélek!

Ezen kívül még nem szoktam meg, hogy szabadúszó vagyok. Mármint rohadt jó, hogy bármikor felpattanhatok a bringámra és mehetek, ahová akarok, csak nincs biztos bevételem. De mindegy, ezt terveztem. Jobb így, mint a volt munkahelyemen rohadni.

A kedvenc diákom nem adta le az esszéjét (pár másikkal együtt), és nem is kért haladékot. Bastard.

A Tilosban a csikló-csonkításról beszéltek a
reggeli műsorban, abszolút tájékozatlanul. Arról ment a duma, hogy bele lehet-e szólni más kultúrák hagymányaiba, és sok rendkívül ostoba csávó betelefonált, hogy miért, attól még, hogy fáj, nem szabad beavatkoznunk; a csiklómetszést végző kultúrák évszázadok óta jól megvannak; nincs a nőknek orgazmusuk, és akkor mi van; ki lehet simán vándorolni. Ekkora dilettantizmust! Itt nem a csikló kivágása a lényeg, hanem, hogy ebbe tehetetlen nők belehalnak! Vérmérgezés, iszonyú kínok követik sok esetben a szeméremajkak bevarrásával kísért "hagyományt". Olyan ideges lettem, hogy véletlenül mellétárcsáztam, és mikor mondtam, hogy a csiklócsonkításhoz szeretnék hozzászólni, egy tata marha alpári hangon azt mondta, "anyádhoz szóljál hozzá!". Úgyhogy ez is bennem maradt.

Someone free me from my concerns. Someone give me strength. Someone tell me to JUST GO and make me believe everything will work out fine.


szinamondta 5/24/2005 04:25:00 PM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?