szinamond

2005/05/19
Hogy mit hoz magával, ha valakit egy év után látok? Különösen, hogy életem egy meghatározó időszakából? Tündérlánnyal való együttlétem különleges volt, vidám és elgondolkodtató, nosztaligázó és szinte-lehetetlen-jövőt tervező, mókázó és egymást megismerő. És persze rájöttem, ó mily egyszerű, hogy olyasmihez ragaszkodom, ami már nincs. Azokat a kinttanulós időket kergetem, amiknek már rég bottal üthetem a nyomát. De olyan élénken él bennem minden és mindenki, hogy nehéz nem arra gondolni, hogyan lehetnék a közelükben. Pontosabban, nemcsak erről van szó, hanem, hogy a régi létformát, a gondtalan welfare diákéletet hiányolom.

Emellett pedig azt, hogy valamit tanuljak lelkesen, különösen írást. Tündérlány ráébresztett, milyen is leülni írni, mintha csak az lenne a dolgod. És persze megpróbált édesen megoldást keresni a távkapcsolatom nehézségeire, és majdnem olyan kínosan udvarias és előzékeny és határozatlan volt, mint én. Budapest? Bejött.

Nekem pedig írország simán kiszorítja a top ötből Csehországot például. (Hogy mik lennének benne? Magyaro., New England (USA), Olaszország és talán Horvátország a fent említett mellett. Bár városokra könnyebb lenne specifikálni.) Gyönyörű tájak, Dublin rulez, kedves emberek, szép cégfeliratok, óceán, finom sültkrumpli, érdekes történelem. Anytime again.

Akkor most kezdjek magammal valamit.

Ajánló: Kinsey-film Liam Neesonnal, akinek nagyon rossz a haja de szép a neve. Nem emlékszem egyébként, hogy a History of Sexuality órán ennyire pozitív színben tüntettük volna fel a nagy szexológust. Ha csak arra gondolok, hogy a felesége simán feladta a kutatói karrierjét érte, kiráz a hideg, meg a belterjes kis kommunájukra, akik barátként egyben kísérleti alanyként is szolgáltak...

Ernst Múzeum: I love you kiállítás. Gyenge idegzetűek is nézzék meg, mitől döglik a szeretet. Portraits against violence.

minutes come and go
memories however stay
phase and silence break
smiles and sighs flow

what follows is Qs
go look for the As
don't just hide in hay
emotions still renew

Lionel Richie olyan nyugis, mint vasárnap reggel. Nekem is ez kell. Kérdések nélkül, vele, két bögre teát főzni, amíg ő megpucolja a gyümit kettőnknek. Like Sunday morning.


szinamondta 5/19/2005 06:13:00 PM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?