szinamond

2005/06/21
Azt bírom, hogy Amerikában el lehet intézni dolgokat. Vegyük például azt, hogy tartoztam az államnak - pontosítok, megbüntettek, mert kicsit késve ért oda az adóbevallásom. Valami 52 dollárt nem szerettem volna csak úgy ezért kicsengetni, úgyhogy telefonáltam. A menüben három mp alatt megtaláltam, mit billentyűzzek be, kis idő után udvarias telefonos ügyintézőnek elmondom, mi a gáz. Adataim tisztázása után közli, mivel ez olyan csekély összeg, talán ő is el tudja törölni a büntetést.

És igen. Tartottam pár percig, mikor megnyugtatott, menni fog, és köszönte a türelmemet, hogy még tudom-e tartani, míg befejezi nekem. Simán. Köszi.

Így nyertem ma olyan tízezret.
Don't try this at home.


szinamondta 6/21/2005 02:25:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?