szinamond

2005/06/17
Ha becsuktam a szememet, elhittem egy hangyányit, hogy egy kis klubban vagyok New Englandben, és ott van Khaiim és Magee vieóz, és hamarosan folytatják a beatboxot odakint, az utcán. Jó volt a Gimmeshot nagyon.

De előtte én voltam az ünnepelt egy "kanbulin", ahová Bercike vitt el, és pár sör után nekem költötték a bókokat, úgy mint "you make the light beautiful". Vicces volt és nagyon-nagyon jól esett. Persze jópárszor zavarba jöttem, főleg, amikor a nyakláncom mellett a mellemet is megdícsérték. Ó, köszi.

És a Kultiban táncolgattam egy fickóval, majd később a lépcsőn belébotolva belenéztem a mappájába: egy csomó újságcikket hordott magánál (ne röhögtess), ránézek a képekre, mondom "basszus, te vagy a sportcsokis csávó?" Beszarás! Télleg az. És végre télleg táncoltam egy jót. Celebritások rulez. :))


szinamondta 6/17/2005 04:03:00 PM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?