szinamond

2005/07/13
A Halászbástyáról remekül megfigyelhető, ahogy a vihar hajtja maga előtt a Dunát, az eső szürke függönyben lóg a Margitsziget felett és tudni lehet, hogy hamarosan ideér. Ekkor mindenki beiramlik a bástya alá, többek között Frei (Dosszié) família is, és megállapítjuk, Tamás mennyire nem szimpatikus, noha szép barna és szeplős. Hangoskodott, hogy felhívja magára a figyelmet, és parádézott a két csemetéje körül, hogy "tüdőgyulladásod lesz, ha nem veszed le a pólódat. De tök jó lesz, otthon szaunázunk egyet!" B*szod, nem kell ahhoz médiasztárnak lenni, hogy legyen otthon szaunád.

Jó dolog ma: végre végre végre elcsíptem a b-boyokat a Jászain! Néztem őket vagy fél óráig, majd meg is szólítottam, hogy minden nap itt vagytok? Jövő hétre kell leadnom a rólatok szóló cikkemet... És aztán lejattoltunk.

A végén még én is beállok. Bár ahhoz pár kilót le kéne röpíteni, hogy egyszer majd igazi b-girl legyek. Hahaha. A helikopter meg én...



szinamondta 7/13/2005 09:31:00 PM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?