szinamond

2005/09/02
Hm... Az, hogy újra megszólalok, nem azért van, mert nem bírtam tovább. Őszintén szólva, nem is hiányzott annyira a blog, mint gondoltam. Csak az elején. Viszont például tegnap is, amikor
konfúz egy társaság előtt teljesen természetesen szinának nevezett, belém hasított, hogy ez is úgy a részem. Az igazi ok az, hogy közzé kell tennem: ha az ember eleget vár, minden jóra fordul újra.


paradise

Lehet találgatni... Például, hol készült a fenti kép? Ki fotózta és mikor? Hogyan tette meg az utat?

Nem fogtok rájönni! Még most sem hiszem el, de: néhány nappal azután, hogy felfüggesztettem a blogot, visszahívtak egy alapítványtól. És elvittek nyaralni. Nem ám! Felvettek félállásba. Emellett pedig, rájöttem, hogy nem adtam egyetlen esélyt sem a kapcsolatunknak, ezért intenzíven elkezdtem szenvedni, de D. már nem tudott Magyarországra jönni. Viszont - check this out - elvitt magával Balira!

:)

Nem tudok beszámolni róla. Úgy mentem oda, hogy csak barátkozzunk (aki ismer, tudja, milyen jégkirálynő vagyok néha, még ha nem is direkt). És a csodák szigetén nem oly nehéz boldognak, easygoingnak és vidámnak lenni, és rájönni, mennyire egy hullámhosszon vagyunk. Most ott tartunk, hogy ennek folytatása kell, hogy legyen. :) De ez még titok.

Tud valaki egy másfél szobás albérletet a belvárosban? :)


szinamondta 9/02/2005 07:23:00 PM


1 comments

. . .

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Where are the DARPA-funded ad-hoc wireless networks?
For solving a host of vexing problems with quiet competence, and for doing it in ways that invite others to stand on their shoulders, I salute them all.
Nice looking blog - did you customize the template in any way? Thanks. From raw food diet detox dude.

8:09 PM  

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?