szinamond

2005/09/17


Tegnapelőtt voltam graffitizni. Én ugyan csak néztem, meg jegyzeteltem a cikkhez. Királyság.

Még jobb: decemberben jön Afrika Bambaataa! A hip hop egyik ősatyja.

(Lefáradtam. Négy órán keresztül ültem egy amerikai-magyar konferencián, ami halál unalmas volt. Mi több, az előadók elfelejtették, hogy ez nem szakmai konferencia, és hiába volt valaki Fulbrighttal az Államokban, most nem kellene mutogatnia az elsajátított plasztikázási eljárásokat. Daganatos fejek ezerrel a képen, majd, hogy mi kerül a szemgolyó helyére. Kedvencünk, Bollobás Enikő pedig elsírta, hogy miért megy tönkre az Amerikanisztika, és hogy ő maga takarította ki a wc-t, mikor külföldi előadót várt. Majdnem beszóltam, hogy viszont mikor volt diákok jelentkeznek, hogy ingyen tartanának órát, mégis visszautasítod. power tripper.)

És ráadásul azzal köszöntött, hogy miért egy angolos számol be a kellner ösztöndíjról? Mert én vagyok az alumni elnöke, sucker.


szinamondta 9/17/2005 04:35:00 PM


1 comments

. . .

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

"you don't need a weatherman to tell which way the wind blows . . ."

11:33 PM  

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?