szinamond

2005/11/27


Kötelező a részvétel, ha mondom!


Olyanok a napjaink, hogy például elindítom a mosást, de észreveszem, hogy az ingének a nyaka kicsit koszosabb a kelleténél, és ezért megdörgölöm kézzel. Aztán miután büszkén mutatom, alig győr dícsérni, hogy én vagyok a legédesebb.

A családi trófeás (ahhh, fáj a teli hasam! még hogy egy vegetárius - mert helyesen így lenne magyarul - nem lakhat jól?!) ebéd után sétáltunk egyet. Felfedeztünk pár utcával lejjebb egy játszóteret, amiben van egy rámpa is. Szóval, majd ha újra szép lesz az idő, mehet gördeszkázni. Séta közben, mivel kicsit meg vagyok fázva, elkezdett folyni az orrom, de kifogytam a zsepiből. Mire ő: használd a kabátujjamat. Én persze kétkedve néztem rá, de ő csak tartotta felém, jó, ne fújd, csak törölgesd, úgyis ki akartad már mosni.

És így összeértek a szálak. Elfogadtam.

Meg Amerikába is megyek.


szinamondta 11/27/2005 08:31:00 PM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?