szinamond

2005/11/28
Még most is majdnem remegek, közben meg röhögök. Kicsit gyorsan bringáztam a munkahelyemre, ahogy szoktam: a zebránál, ha piros van, csak lassítok, és a gyalogosokat kikerülve megyek át. De tényleg vigyázok! Csak éppen most egy egyneruhás rendőrt akartam kikerülni, aki rám kiáltott, hogy talán álljak meg. Lassítottam. Álljon már meg! Oké.

És megkezdte a fejmosást. Hogy mégis mit képzelek, piros van, és ráadásul egyenruhás rendőr, nem kéne megállni? Ú, de. Kérte a személyimet, lakcímkártyámat, jól megnézegette, majd elővette a csekkfüzetét, és dörgedelmesen azt mondta: mit szólna hozzá, ha most kitöltenék magának egy csekket?!

Ilyen esdeklően asszem, rég nem néztem. Mondtam, teljes mértékben igaza van. Akkor mondjuk kicsit csodálkoztam, mikor közölte, hogy ha civil embernek nem áll meg, nem érdekelne, de így, hogy egyenruhásnak... ez fáj! - mondta. De elengedett...

Tanulság: biciklistársaim, egyenruhás
five 0 láttán ne hajtsunk át a piroson!


szinamondta 11/28/2005 11:56:00 AM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?