szinamond

2005/11/07
Teljesen beleborzongtam, hogy mennyire kicsi a világ. Jött az alapítványhoz egy gyakornok lány, Boston mellől. Kérdeztem, hova járt suliba. Mondta, Dartmouth, mire elismerően bólogattam. Mentegetőzött, hogy az kicsit suli, nem szokták ismerni. Mondom, dehisz az
Ivy League. Később megkérdeztem, nem ismeri-e Erin Schlumpf-ot. Erre ő: "Az a lány, aki Provincetown-ban volt és nagy kreatív író? Úgy néz ki, mint Uma Thurman?" Abban nem vagyok biztos, hogy mennyire umás, de teljesen lepadlóztam, hogy valaki, akit tök véletlenül fútt felém a szél az óceán túlpartjáról, ismeri a két évvel ezelőtti lakótársamat. Beszarás.

Más kérdés, hogy fent említett Joanne-t a volt témavezetője korábban azért nem engedte Magyaroszágra, mert "a keleti blokk nagyon veszélyes és elmaradott". Nyasgem.

D. isteni zöldséges tofus vacsit csinált. A titok nyitja, hogy bors helyett fahéjat tett bele. Másodszor. Mondom, szereti a nevemet. :)


szinamondta 11/07/2005 11:03:00 PM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?