szinamond

2006/02/13
Igazából nem történik semmi, de valami mégis igen. Elindult az alapítvány
új weboldala végre, végre. A munka egyre több, de ez akár jó is lehet. Csak magamra is lenne energiám még.

A hétvége tök jó volt, fenn a Mátrában. Túráztunk, pihentünk, és mégis elfáradtunk a hegyi levegőtől. D. és Soog akart snowboardozni, de nem lehetett kölcsönözni, ezért D. jövő héten elmegy vadidegenekkel Szlovákiába. Örülök is, meg nem is. Egyedül leszek öt napig. Érdekes lesz.

Rosszat tettem: belenéztem egy levélbe. Scold me! Pedig tök lényegtelen.
És interjút adtam telefonon egy csávónak, aki a Trinity-nek dolgozik. Az ösztöndíjról beszélgettünk, és nagyon szexi volt a hangja.

Távolinak tűnnek dolgok: olyasmik például, ahogy a gépem előtt ülök és írok csak kedvemre, hogy nincs a kezem megkötve, hogy fosom a szót és a közben a hátam mögött ott figyel egy halom reader. És este kilenckor iszom egy redbullt és figyelek, hátha megdob egy emaillel a professzor, akibe véletlen botlottam. Mondtam már, hogy aludtam vele egy ágyban? Mégsem kaptam tőle semmit. Csak a lehetőséget, hogy megváltozzon mindenem (legalábbis ott, akkor. és mostanra). Hogyan lopjam vissza a mindennapjaimba azt, ami úgy szól, hogy i love hip hop?


szinamondta 2/13/2006 10:37:00 PM


0 comments

. . .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?