szinamond

2006/03/12
Gyors fejszámolás után kijön, hogy már csak négy kell a harmincig. Azon gondolkoztam, hogy papírra kéne vetni, mi mindent szeretnék még addig csinálni. Vagy egy órán keresztül nézegettem most mindenféle állásokat az
idealist.org-on, mert ugye az van bennem, menni kell, amíg még lehet.

A szülinapom pénteken volt. Előtte nem gondoltam rá sokat, meg aznap sem, Dannel elmentünk vacsorázni nagyon finomat az Angyalok Konyhájába (régi Wabisabi). Szépen felöltöztem, neccharisnyába meg csizmanadrágba. Ő olyan volt, mint egy dzsentlmen, levette a kabátomat és nagyon kihúzta magát. Finom volt az étel, de - bár az étlap szerint csökkentett adagok - olyan sok, hogy nem tudtuk megenni. Kicsit sokat kellett várni, főleg a számlára, és ekkor már nagyon gyanúsan türelmetlenkedni kezdett. Azt mondta, ne menjünk most sörözni, mert inkább legyünk kettesben otthon. Valójában már egész héten sejtettem, hogy szervezkedik valamit, mivel Barkával csetelt folyamatosan, és a húgommal is konspirált. Mikor hazaértünk, előreengedett. Sötét volt, de mégsem, és díszszalagok fogadtak az előszobában, színes lufik társaságában. És ott gubbasztott az ágyunkon vagy tizenöt ember. Örültem nekik! A leginkább a gondolat számít, hogy megszervezte, -ték nekem. Még sosem volt ilyenem.

Köszi mindenkinek, aki eljött.

És most ünnepélyesen: azt hiszem, abbahagyom a szinamondot. A kisdobosnak igaza volt, hogy két éve még "kifejezetten érdekeseket" írtam. Mostanra viszont megöregedtem, kifújtam, bepállottam, elmordultam, megsavanyodtam, elszótlanodtam, nincsen már bennem egy csepp fahéj vagy holdfény sem.

Minden jót.


szinamondta 3/12/2006 10:24:00 PM


7 comments

. . .

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hej,

Benne van a négy év alatt megtenni szándékozott lépésekben, hogy abbahagyod a blogot? :)

Azért köszi az írást - pár szabadverset bedobhatsz még, ha úgy adódik kedved. ;)

9:59 AM  
Anonymous Anonymous said...

hello,

én sajnálom. nagyon. még ha hetente csak egyszer is (akár rajtad, akár rajtam múlt), de jól esett olvasni a szinamondot. és a te szemüvegeden keresztül látni........................
de értelek is. hasta la vista, baby. :)

5:38 PM  
Blogger sdw said...

én is sajnálom, de (meg)értem. amiről nem lehet beszélni, arról hallgatni kell. talán.

5:54 PM  
Blogger szinamond said...

Ne csináljátok, mert már most hiányzik. Talán indítok egy újat, ami az én fantáziablogom lesz. Új arc, új nyelv, új kalandok. De akkor meg már miért nem könyvet írok?

Ha megvan a megoldás, tudni fogtok róla. Peace

8:29 PM  
Blogger Banana said...

brühühhüüüüü, mi lesz mostan velünk lelkes olvasókkal???
azért néha jelentkezz be nálam az útikalauz-kommentekben vagy valahogy... pussz!

8:15 AM  
Anonymous Anonymous said...

Szió!
Boldog szülinapot (utólag)!

Ha komoly a könyv 5let, tudok egy jó, rugalmas kiadót! ;-)


TG

4:13 PM  
Blogger Kisdobos said...

Azért én visszavárlak, ezen a helyen. Mert aki egyszer voltál ezeken a lapokon, az lehetsz megint, mert te te vagy!

És majd amikor én leszek így, akkor már remélem te fogsz buzdítani engem, azzal a tapasztalattal a hátad mögött, hogy hogy kell visszatalálni az ihletünkhöz és önmagunkhoz. pussz! :)

7:42 AM  

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?