szinamond

2006/03/02
Na jól bekrepáltam. Itthon nyomom az ágyat, de napközben azért menni kell dolgozni. Valszeg azért történt így, mert a hétvégén nem pihentem eleget: dolgoztam, utánanéztem, interjúztam a
kis dobossal. Nagyon jó volt megint beleásni magam valamibe, ami igazán érdekel. Jelen esetben abba, hogy hogyan hagyta magára a szövetségi katasztrófavédelem a New Orleans-iakat, és mennyire katasztrofális ott még mindig a helyzet. El lehet olvasni az e heti Mancsban.

És hétfőtől spanyolozok. Végre újra tanulás, izgi. Az agyamat valami másra is fogom használni talán, mint a bevett agytekervényforgatásra a munka során. Viszont a napnál is világosabb: nincs ihletem írni most, abbahagyom.


szinamondta 3/02/2006 08:58:00 PM


3 comments

. . .

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jobbulást kíván Eb, Ádám, Szabolcs meg én. :-) Hiányoztok

newrim

9:44 PM  
Anonymous Anonymous said...

jobbulást kíván Eb, Szabolcs, Ádám és én. :-)
Hiányoztok

newrim

9:46 PM  
Anonymous Anonymous said...

hollla!
szina is back?

get better!!!

agent j

4:23 PM  

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?