szinamond

2006/03/03
Reggel megálltam az arcomat melegíteni pár percre a Bakáts téren. A hátam mögött az a női klinika. Kijött egy középosztálybeli, fehér házaspár, a pasi rögtön telefonálni, a nő pedig cigarettázni kezdett. Akkora volt a hasa, hogy tipegve járt, mint egy túlzabált galamb. Vagy hogyismondjam: más megvilágításból, az állapotos nők amolyan óvatos, tojásralépő lépteit lépte. És azon igyekezett, hogy a parkolóig vezető mintegy ötven méteren elszíjjon egy cigarettát.

Ilyeneken felhúzom magam. Értetlenkedem. És azt mondom, "de miért?". Amit D. tökéletes kiejtéssel mond egyébként. Szerinte ez jellemez engem.

a téren a nap majdnem
belekap a télen a szél
a hajamba ha a sapka
nem volna arcomba húzva
csak nézek, számon a hitet
lenség ahhja sóhajlik ki
amíg elhalad mellettem
a kismama ki ezt a szót
talán meg nem érdemli
de ki vagyok én hogy
ítéljem meg kérdőjelezzem-
fel,kiáltó.jelezni lehet?


szinamondta 3/03/2006 07:41:00 PM


3 comments

. . .

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Sugika! Végre megjött az ihlet! ;)

11:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

Sugika! Vegre megjott az ihlet! ;)

11:31 PM  
Anonymous Anonymous said...

Azt mondják, nem lehet kommentálni? Szerintem igen.

9:34 AM  

Post a Comment

<< Home






This page is powered by Blogger. Is yours?